Yvonne Johansson

Hej igen, nu var det länge sedan jag var här.

Publicerad 2012-09-09 00:55:12 i Allmänt,

Som sagt så var det länge sedan jag var här. Jag har en annan blogg: www.bobacken.bloggplatsen.se som jag har skrivit i, eller skriver i. Jag ritar och gör en amssa animatiomner, och i den bloggen så kan man göra så mycket mer. Varför jag har kvar den här bloggen, beror nog på att jag är rätt nostalgisk. Bloggen är som en dagbok, över en svunnen tid. När jag skrev i den här bloggen sist så var allt lite annorlunda, både på gott och ont. Jag tittar in här för att se om några har skrivit komentarer och titta på mina gamla inlägg och minnas lite. Och medans jag är här, så slänger jag upp lite nya animationer och bilder från min favoritplats Bobacken, i Skalunda :) Där har jag suttit om kvällarna och tagit många fina bilder på solnedgångarna. Hoppas ni kommer gilla bilderna och animationerna :)
 


Hoppas ni gillade mina solnedgångs bilder :) Här kommer lite nya animationer jag gjort.




Och jag har även målat med vattenfärger och tecknat lite mellan varven :)
 




Får se när jag tittar in nästa gång. Jag har mer animationer som jag gjort, men jag skriver mest i den nya bloggen. Gå in på www.bobacken.bloggplatsen.se så ser ni att min header är animerad :) Ha det så gott så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yvonne Johansson

Jag heter Yvonne johansson. Är sjukpensionär sedan några år tillbaka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela